Beauty&Spa Sales Forum

Beauty&Spa Sales Forum 2017-05-17T14:46:57+00:00

Beauty&Spa Sales Forum

O forum

„Beauty&Spa Sales Forum ” – MAREKTING – OPTYMALIZACJE – SOCIAL MEDIA

W imieniu Grupy DMP serdecznie zapraszamy do udziału w prestiżowym wydarzeniu, jakim jest „Beauty&Spa Sales Forum”, które odbędzie się podczas Międzynarodowych Targów Beauty Days. Podczas Forum, poruszymy wszystkie kwestie związane z zwiększeniem sprzedaży usług
w salonach kosmetycznych, a wybitni eksperci poprowadzą prelekcje dotyczące rozwoju Państwa biznesu, social media i pomogą w kreowaniu marki własnej.

Dla Kogo:

  • Właścicieli gabinetów kosmetycznych i fryzjerskich oraz salonów spa i welness
  • Managerów
  • Dyrektorów sprzedaży
  • Kosmetyczek/ Dermokosmetyczek / Kosmetologów
Zarejestruj się na Beauty&Spa Sales Forum

Program Forum

Harmonogram WARSZTATU „Bezpieczny Gabinet” 19 MAJA 2017 (piątek)
10:00 – 10:30
Rejestracja uczestników / Poranna kawa
11:00 – 13:00

„Bezpieczny gabinet kosmetyczny” w świetle wymagań systemu zarządzania jakości ISO 9001:2015

Etapy uzyskania certyfikatu (wdrożenie- wymagania minimalne, certyfikacja i korzyści)

Nadzorowanie wykonania usługi, m.in.:

  • zachowanie sterylności w gabinecie
  • nadzorowanie terminu ważności preparatów
  • przechowywanie dokumentacji medycznej w tym wywiady okołomedyczne składane przez Klientów przed zabiegiem

Iwona Tchórzewska-Malich, PRS Certyfikacja

13:00– 13:30

Przerwa kawowa

13:30– 15:30

Ryzyko zakażeń w gabinecie kosmetycznym

  • bezpieczeństwo i higiena pracy
  • ryzyko zakażeń  w gabinecie kosmetycznym
  • Procedury sterylizacji i dezynfekcji

Medisept Sp. z. o. o.

Harmonogram Kongresu BEAUTY&SPA SALES FORUM 20 MAJA 2017 (sobota)
10:00 – 10:30
Rejestracja uczestników / Poranna kawa
10:30 – 11:00
Odpowiedzialność cywilna osób świadczących usługi kosmetyczne
Adwokat Agnieszka Pietrzak, Adwokat Dominika Kołodziejska – Koza, Kancelaria APDK
11:00– 11:30
Możliwości rozwoju podmiotów z branży kosmetycznej z wykorzystaniem dotacji UE oraz funduszy krajowych
Marta Uzarska – Bachmura, Dmp Group
11:30– 12:10

Marketing dla zabieganych – czyli skuteczna promocja salonu beauty, na którą starczy Ci czasu

  • Codziennie w Twoim salonie pojawiają się klienci, ale czy wiesz ilu z nich zobaczysz u siebie ponownie?
  • Czy masz z nimi stały kontakt i czy wiesz, że na pewno są zadowoleni z Twoich usług?
  • Czy stale poszukujesz nowych klientów? I kiedy na to wszystko znaleźć czas?

Pokażę Ci, że marketing w Twoim salonie lub gabinecie wcale nie musi być pracochłonny. Może być tani, skuteczny i … automatyczny.
Versum

12:10-12:50
Poznaj techniki jak poprowadzić swój zespół do większej sprzedaży w salonie SPA
Agnieszka Owczarek, Noble Health
12:50 – 13:10
Przerwa kawowa
13:10 – 13:50

Promocja salonu urody w social media:

  • strona internetowa: optymalizacja, pozycjonowanie
  • Facebook
  • Instagram
  • Blog salonu
  • Fan page
  • Videomarketing
  • E-mail marketing
  • Program lojalnościowy

Marek Baron, Marketing Beauty

13:50 – 14:20

Marketing Twojego salonu:

  • Tworzenie oferty
  • Budowanie strategii marketingowych
  • Współpraca z ekspertami / specjalistami
  • Zdobywanie nowych Klientów
  • „7P” Marketingu usług kosmetycznych

Marek Baron, Marketing Beauty

14:20– 14:50
Bezpieczeństwo prawne i ubezpieczeniowe w gabinecie kosmetycznym
Anna Maciaszek, Grzegorz Maciaszek, MedLegalis
14:50 – 15:20

Aspekt wizualny salonu beauty:

  • Jak mądrze zaplanować budżet?
  • Reklama wewnętrzna i zewnętrzna

Anna i Tomasz Malińscy, Healthy Beauty

15:20 – 15:50

Butik w salonie spa&beauty – nowy trend, który uatrakcyjni Twój salon

  • Sprzedaż detaliczna w salonie spa&beauty

Scandinavia

15:50 – 16:00
Podziękowania / Zakończenie Forum

Organizator:

Partnerzy merytoryczni:

Prelegenci:

Marta Uzarska-Bachmura

Marta Uzarska-Bachmura – ukończyła studia w Szkole Głównej Handlowej oraz Podyplomowe Studia Coachingu w Szkole Wyżej Psychologii Społecznej w Warszawie. Posiada 15 letnie doświadczenie
w zarządzaniu projektami, oraz 10 letnie doświadczenie związane z pozyskiwaniem dotacji na projekty szkoleniowe i inwestycyjne. Współpracuje z podmiotami publicznymi i przedsiębiorcami, m.in. z branży medycznej, farmaceutycznej, kosmetycznej.
Pracuje także jako coach.


Marta Uzarska-Bachmura graduated Warsaw School of Economics and Coaching Studies at the School of Social Psychology in Warsaw. She is experienced in project management (15 years),and in obtaining grants for training and investment projects (10 years). He has cooperated with public entities and entrepreneurs representing e.g. medical, pharmaceutical and cosmetic industries. He also works as a coach.

Agnieszka Owczarek

Prezes i współzałożyciel renomowanej polskiej marki Noble Health, która w ciągu zaledwie pierwszych 3 lat podbiła rynek w kategorii Premium Wellness wprowadzając produkty do największych drogerii, aptek i salonów SPA w Polsce (Rossmann, Super Pharm, Hebe, Ziko, Nowa Farmacja, etc.). Entuzjastyczna leaderka, która krok po kroku budowała zespół wraz z którem wspólnie udowodnili,
iż polska marka może być najczęściej nagradzaną w kategorii Premium i wygrywać ze światowymi koncernami. Stawiając na edukację i budowanie świadomości swoich klientów zbudowała silny brand, który obecnie podbija tysiące kolejnych serc na nowych rynkach zagranicznych.

Marek Baron

Trener, doradca i pasjonat skutecznych metod promocji w branży Beauty. Prowadzi szkolenia
i warsztaty z obszaru marketingu, sprzedaży i skutecznego wykorzystania social media w biznesie. Dzieli się praktyczną wiedzą gdyż na co dzień prowadzi kampanie promocyjne i reklamowe dla branży Beauty. Twórca marki Marketing Beauty.
kontakt@marketingbeauty.pl, tel. +48 609 293 600

Agnieszka Pietrzak, adwokat  – doktorant Instytutu Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk. Koncentruje się  w szczególności na doradztwie przedsiębiorcom w zakresie finansowania świadczeń opieki zdrowotnej przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Reprezentuje klientów w sporach sądowych
i odszkodowawczych. Prowadzi szkolenia i prelekcje dla lekarzy oraz kadry zarządzającej podmiotami leczniczymi.


Agnieszka Pietrzak, lawyer -PhD student of the Institute of Legal Sciences of the Polish Academy of Sciences. Focused in particular on advising entrepreneurs in financing healthcare services through the National Health Fund. Represents clients in court disputes and damages. Provides training and lectures for doctors and management entities.

Dominika Kołodziejska–Koza, adwokat – absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Koncentruje się na doradztwie podmiotom prowadzącym działalność leczniczą w ich działalności oraz w  kwestiach regulacyjnych. Reprezentuje klientów Kancelarii w sporach przeciwko Narodowemu Funduszowi Zdrowia. Prowadzi szkolenia dla lekarzy oraz kadry zarządzającej podmiotami leczniczymi.


Dominica Kołodziejska-Koza, lawyer -graduated from the Faculty of Law and Administration of Warsaw University. Focused on advising the operators business healing in their activities and on regulatory matters. Represents clients in litigation against the National Health Fund. Provides training for doctors and management entities.

Anna Maciaszek – Dyrektor marketingu i sprzedaży w firmie MedLegalis sp. z o.o. odpowiedzialna
za rozwój i sprzedaż produktów z portfolio firmy. Równolegle prowadzi szkolenia z umiejętności miękkich dla branży beauty & spa w tym m.in. z komunikacji interpersonalnej, obsługi klienta
i sprzedaży.


Anna Maciaszek – Director of marketing and sales at the company MedLegalis SP. z o.o. is responsible for the development and sale of products from the company’s portfolio. Parallel training with soft skills for beauty & spa including m.in. with interpersonal communication, customer service and sales.

Grzegorz Maciaszek – Dyrektor Zarządzający w Medlegalis sp. z o.o. firmie zajmującej się opieką prawną zawodów medycznych oraz kosmetologów. Od dwóch lat odpowiedzialny za rozwój produktu ubezpieczeniowego OC dla gabinetów kosmetologicznych, kosmetyczno-fryzjerskich, podologicznych
i spa.


Grzegorz Maciaszek – Managing Director, Medlegalis SP. z o.o. company legal care medical profession and cosmetologists. For the past two years responsible for the development of an insurance product for aesthetic beauty, salons OC hairdressers and spa.